Analýza komunikačního mixu výrobku Kofola Original v České republice – Bc. Šárka Petrů
Bc. Šárka Petrů
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu výrobku Kofola Original v České republice
Analysis of the communication mix product Kofola Original in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu komunikačního mixu výrobku Kofola Original v České republice a podává podrobný popis marketingového mixu společnosti a komunikačního mixu tohoto výrobku. Práce se dále zabývá ověřením dvou hypotéz formou dotazníkového šetření u vybraného vzorku spotřebitelů. První hypotéza ověřuje stav životního cyklu oblíbeného reklamního spotu společnosti na produkt Kofola Original …víceAbstract:
Bachelor thesis contains the analysis of the communication mix of article Kofola Original in the Czech Republic and provides a detailed description of the company's and this product's communication mix. This work is also dealing with the verification of two hypotheses in the form of a questionnaire survey by the chosen sample of consumers. The first hypothesis verifies the status lifecycle of favorite …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gf607/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Waith
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Start-Up
Daniel Jacques -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Branding společnosti Kofola
Kristýna Netušilová -
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Michal Keyř -
Marketing na sociálních sítích
Michal Lalák -
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
Kateřina Brunclíková -
Marketingová strategie firmy Kofola
Nikola Zachař -
PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Michaela Dvořáková