Marketingové aktivity strategického managementu leteckých dopravců – Ing. Jana Vojířová
Ing. Jana Vojířová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity strategického managementu leteckých dopravců
Marketing Activities of Air Carriers Strategic Management
Anotace:
<html> <head> </head> <body> <p> </p> <div style="margin: 12pt 0cm 3pt"><b><font size="6"><a name="_Toc257758074"><font size="5">Abstrakt</font></a></font></b></div> <div> </div> <div style="line-height: 150%">Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámení se s  …víceAbstract:
<html> <head> </head> <body> <p> </p> <div style="margin: 12pt 0cm 3pt"><b><font size="6"><a name="_Toc259027223"><font size="5">Abstract</font></a></font></b></div> <div> </div> <div style="line-height: 150%">The main aim of this thesis is to outline the chosen marketing …víceKlíčová slova
< html> head> /head> body> p> & nbsp /p> div style="margin 12pt 0cm 3pt"> b> font size="6"> a name="_Toc257758075"> font size="5"> Klíčová slova< /font> /a> /b> /div> div> Marketingová strategie marketingové řízení cena konkurence analýza marketingová aktivita zisk< 0cm 0cm 12pt"> a name="_Toc259027225"> Keywords< Marketing strategy marketing management price competition analysis marketing activity profit< /body> /html>
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tij7q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina