Bc. Jitka PRÜCKNEROVÁ

Diplomová práce

Postoje a hodnocení přípravy na ukončení ústavní výchovy z pohledu mladých dospělých po odchodu z dětského domova

Early Adults´ Attitudes and Evaluation of Their Preparation for Leaving of Institutional Care
Anotace:
Teoretická východiska diplomové práce jsou orientována na problematiku ústavní péče o děti s nařízenou ústavní výchovou, a to především na dětské domovy a jejich koncepce zaměřené na přípravu dětí na ukončení ústavní výchovy a zahájení samostatného života. Rovněž není opomenuta profese vychovatele a jeho role v rámci výchovy a socializace jedince v období zletilosti, a to včetně specifik, které přináší …více
Abstract:
The theoretical basis of the thesis is focused on the issues of institutional care for children with ordered institutional education, especially to children's homes and their concepts aimed at preparing children for completion of institutional education and to launch an independent life. This thesis explains the educator profession and its role in education and socialization of individuals during adulthood …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PRÜCKNEROVÁ, Jitka. Postoje a hodnocení přípravy na ukončení ústavní výchovy z pohledu mladých dospělých po odchodu z dětského domova. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce