Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente – Mária Čuchranová
Mária Čuchranová
Diplomová práce
Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente
Analýza věrnostního programu restaurací Ambiente
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a …víceAbstract:
The thesis is focused on the area of loyalty programme. Its aim is to analyse the loyalty programme of Ambiente restaurants called The Programme for Friends of Good Food and to compare it with the old method of rewarding customers that the company used to have before they launched the programme. The theoretical part of this thesis describes the position of loyalty programme in marketing and explains …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na oblasť vernostného programu. Jej cieľom je analýza vernostného programu reštaurácií Ambiente s názvom Program pre priateľov dobrého jedla a jeho porovnanie so spôsobom odmeňovania zákazníkov, ktorý spoločnosť využívala pred spustením programu. Teoretická časť popisuje najprv umiestnenie vernostného programu v marketingu, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketingová …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Pavla Berglová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34966
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová