Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente – Mária Čuchranová
Mária Čuchranová
Master's thesis
Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente
Analýza věrnostního programu restaurací Ambiente
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a …moreAbstract:
The thesis is focused on the area of loyalty programme. Its aim is to analyse the loyalty programme of Ambiente restaurants called The Programme for Friends of Good Food and to compare it with the old method of rewarding customers that the company used to have before they launched the programme. The theoretical part of this thesis describes the position of loyalty programme in marketing and explains …moreAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na oblasť vernostného programu. Jej cieľom je analýza vernostného programu reštaurácií Ambiente s názvom Program pre priateľov dobrého jedla a jeho porovnanie so spôsobom odmeňovania zákazníkov, ktorý spoločnosť využívala pred spustením programu. Teoretická časť popisuje najprv umiestnenie vernostného programu v marketingu, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketingová …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34966
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Pavla Berglová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34966
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková