Mária Čuchranová

Master's thesis

Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente

Analýza věrnostního programu restaurací Ambiente
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a …more
Abstract:
The thesis is focused on the area of loyalty programme. Its aim is to analyse the loyalty programme of Ambiente restaurants called The Programme for Friends of Good Food and to compare it with the old method of rewarding customers that the company used to have before they launched the programme. The theoretical part of this thesis describes the position of loyalty programme in marketing and explains …more
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na oblasť vernostného programu. Jej cieľom je analýza vernostného programu reštaurácií Ambiente s názvom Program pre priateľov dobrého jedla a jeho porovnanie so spôsobom odmeňovania zákazníkov, ktorý spoločnosť využívala pred spustením programu. Teoretická časť popisuje najprv umiestnenie vernostného programu v marketingu, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketingová …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2013
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Pavla Berglová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34966

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod