Komunikace výhod koaliční spolupráce SPOLU členům strany TOP 09 – Bc. Miloš Ulrich
Bc. Miloš Ulrich
Diplomová práce
Komunikace výhod koaliční spolupráce SPOLU členům strany TOP 09
Communication of the Benefits of SPOLU Coalition to Members of the TOP 09 Party
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice politického marketingu a politické komunikace, které hrají zásadní roli ve strategiích politických stran, zvláštní pozornost je věnovaná kontextu České republiky. Důraz je kladen zejména na interní komunikaci politické strany. Pozornost je věnována i aktuálním trendům, které ovlivňují politický marketing a komunikaci. Praktická část kombinuje vybrané metody …víceAbstract:
This Master's thesis deals with the issue of political marketing and political communication, which play a fundamental role in the strategies of political parties, special attention is paid to the context of the Czech Republic. The emphasis is mainly on the internal communication of the political party. Focus is also paid to current trends that influence political marketing and communication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ulrich, Miloš. Komunikace výhod koaliční spolupráce SPOLU členům strany TOP 09. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý