Vytvoření marketingového plánu pro zvolený podnik – Bc. Matějovská Matějovská
Bc. Matějovská Matějovská
Diplomová práce
Vytvoření marketingového plánu pro zvolený podnik
Creating a Marketing Plan for a Selected Company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zvolené české firmy Matějovský a.s. za účelem udržení pozice na trhu, zvýšení prodeje a zefektivnění marketingových procesů. Aby mohl být tento plán vytvořen, musí dojít k zanalyzování současného firemního prostředí a portfolia nabízených služeb, což jsou dílčí cíle této práce. Teoretická část se věnuje odborným znalostem, které je potřeba …víceAbstract:
The main goal of this work is to create a marketing plan for the selected Czech company Matějovský a.s. in order to maintain its market position, increase sales and optimise marketing processes. In order to create this plan, the current corporate marketing and portfolio of services offered must be analyzed, which are partial goals of this work. The theoretical part deals with the expertise that needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lo27a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková