Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o. – Bc. Petra SOLAROVÁ
Bc. Petra SOLAROVÁ
Master's thesis
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
Proposal of external communication for the Robert Bosch company, spol. s r. o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického …viacAbstract:
My diploma thesis deals with external communication with a view to public relations. It´s applied on Robert Bosch company, spol. s r. o., Ceske Budejovice. The main objective was creating an own proposal of external communication for year 2012, aimed at one interest group of the company. This group includes university students with technical and economic specialization = potential future employees …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Antónia Štensová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLAROVÁ, Petra. Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda
Názov
Vložil
Vložené
Práva