Možnosti trávení volného času ve výchovném ústavu – Bc. Roman Dostál
Bc. Roman Dostál
Bachelor's thesis
Možnosti trávení volného času ve výchovném ústavu
Possibilities of the spending leisure time in the institution for juvenile corrections
Abstract:
Bakalářská diplomová práce se zabývá problematikou trávení volného času dětí ve výchovných ústavech. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce je v první kapitole zaměřena na pojmové vymezení volného času a volnočasových aktivit, funkce a cíle výchovy ve volném čase a na zájmové činnosti. Dále je zde charakterizováno období dospívání, které se časově kryje s věkem dětí umístěných ve výchovném …moreAbstract:
This Bachelor thesis explores how children in institutions for juvenile corrections spend their leisure time. The thesis is divided up into two parts. The first section of the theoretical part focuses on the conceptual difinition of free time and leisure activities, the function and aims of leisure-time education and on recreational activities. It also characterises adolescence, a period which overlaps …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rtbjp/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Navrátilová, DiS.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Poruchy chování u dětí v dětském domově a dopady na péči o ně optikou vychovatele
Lenka Maurová -
ADHD ako rizikový faktor pre rozvoj poruchy chovania a emócií
Petra Baranová -
Behavioural aspects and neural substrates of neuropsychiatric disorders with emphasis on social cognition
Petra Zemánková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Pohybové aktivity dětí v MŠ– případová studie
Lucie Dvořáková -
Proč děti opouštějí organizované mládežnické aktivity: PŘÍPADOVÁ STUDIE SKAUTSKÉHO HNUTÍ
Karolína PAZDEROVÁ