Možnosti trávení volného času ve výchovném ústavu – Bc. Roman Dostál
Bc. Roman Dostál
Bakalářská práce
Možnosti trávení volného času ve výchovném ústavu
Possibilities of the spending leisure time in the institution for juvenile corrections
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá problematikou trávení volného času dětí ve výchovných ústavech. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce je v první kapitole zaměřena na pojmové vymezení volného času a volnočasových aktivit, funkce a cíle výchovy ve volném čase a na zájmové činnosti. Dále je zde charakterizováno období dospívání, které se časově kryje s věkem dětí umístěných ve výchovném …víceAbstract:
This Bachelor thesis explores how children in institutions for juvenile corrections spend their leisure time. The thesis is divided up into two parts. The first section of the theoretical part focuses on the conceptual difinition of free time and leisure activities, the function and aims of leisure-time education and on recreational activities. It also characterises adolescence, a period which overlaps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rtbjp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Navrátilová, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy chování u dětí v dětském domově a dopady na péči o ně optikou vychovatele
Lenka Maurová -
ADHD ako rizikový faktor pre rozvoj poruchy chovania a emócií
Petra Baranová -
Behavioural aspects and neural substrates of neuropsychiatric disorders with emphasis on social cognition
Petra Zemánková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Pohybové aktivity dětí v MŠ– případová studie
Lucie Dvořáková -
Proč děti opouštějí organizované mládežnické aktivity: PŘÍPADOVÁ STUDIE SKAUTSKÉHO HNUTÍ
Karolína PAZDEROVÁ