Kompetence studentů k řešení sociálně patologických situací očima projektivních příběhů – Mgr. Kateřina Polášková
Mgr. Kateřina Polášková
Bakalářská práce
Kompetence studentů k řešení sociálně patologických situací očima projektivních příběhů
The competence of students for solving the social-pathological conditions by way of the project stories.
Anotace:
Bakalářská práce „Kompetence studentů k řešení sociálně patologických situací očima projektivních příběhů“ si klade za cíl, prostřednictvím kvalitativního výzkumného šetření, popsat kompetence sociálních pedagogů a budoucích sociálních pracovníků k řešení sociálně patologických situací. Vycházejíc z obecných charakteristik pojmu kompetence v jeho pedagogickém i psychologickém pojetí a s ohledem na …víceAbstract:
The Bachelor work “The competence of students for solving the social-pathological conditions by way of the project stories,“ has the aim to describe the competence of the social schoolmen and the future social workers thinking out social-pathological situation. It is done through the research work. Work goes from the general characteristic of the conception of the competence in its pedagogical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e9ter/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Raman Spectroscopy in Diagnostic Methods of Nanofibrous Polymeric Materials
Adéla Kotzianová -
Bezpečnostní situace v konkrétním regionu v Jihomoravském kraji a vliv sociálně patologických jevů.
David Slováček -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Manažerské kompetence nezbytné k řízení hotelu
Štroblová Štroblová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Výzkum vývoje narativní kompetence
Tereza Krotilová