Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky – Bc. Ivana Jordánová
Bc. Ivana Jordánová
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky
Inclusive education of a girl with Down syndrome during the compulsory education
Anotace:
SHRNUTÍ Tato bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním dívky s Downovým syndromem v základní škole v místě bydliště. Práce je členěna do tří kapitol. Dvě kapitoly jsou teoretické a jedna praktická. První kapitola vymezuje specifika a osobnost žáka s Downovým syndromem. Druhá kapitola vymezuje inkluzi a legislativní zabezpečení ve vzdělávání. Dále jsou zde popsána podpůrná opatření, kam patří …víceAbstract:
RESUME This bachelor thesis focus is on the inclusion type of education of a girl with the Down syndrome at the elementary school in a place of her residence. The thesis is divided into three chapters. Two chapters are theoretical and one is practical. The first chapter defines specification and personality of the pupil with the Down syndrome. The second chapter specifies inclusion and legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mure4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ -
Úloha školských poradenských pracovníků při poskytování poradenských služeb na středních školách
Jitka DUBOVICKÁ -
Spolupráce mezi rodinou, školou a školským poradenským zařízením z pohledu učitelů
Karolína Smejkalová -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Postavení žáka s lehkým mentálním postižením v základní škole
Martina Holkupová -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová