Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech – Naděžda GRÄNZEROVÁ
Naděžda GRÄNZEROVÁ
Bachelor's thesis
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
The system of distribution of products in the Multi-Level-Marketing company
Abstract:
Bakalářská práce na téma Systém distribuce produktů v multi-level marketingových společnostech se zabývá problematikou víceúrovňového marketingu formou přímého prodeje. V teoretické části práce popisuje první kapitola důležitost stanovení cílů a vizí firem, které chtějí úspěšně podnikat. Je zde popsán marketingový mix, a hlavně zdůrazňuje formu přímého prodeje a zároveň formu víceúrovňové distribuce …moreAbstract:
The bachelor thesis on The system of distribution of products in the Multi-level marketing company deals with multilevel marketing in the form of direct sales. In the theoretical part, the first chapter describes the importance of setting goals and visions of companies that want to successfully do business. It describes the marketing mix and mainly emphasizes the form of direct sales and also a form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Miroslav Merenda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÄNZEROVÁ, Naděžda. \textit{Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/md1cok/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRÄNZEROVÁ, Naděžda. Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Efektivní fungování multi-level marketingu
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Michaela Davidová -
Využití systému multi-level marketingu v České republice
Petra SOJKOVÁ -
Víceúrovňový marketing
Monika HÁLOVÁ -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Síťový marketing
Kateřina Červená