Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW – Tereza Petrová
Tereza Petrová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Consumer behavior when buying BMW vehicles
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW ve společnosti Renocar, a.s. v Brně. Tato práce zkoumá faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu vozidel. Výzkumem a analýzou databáze zákazníků vybrané společnosti za určité období, byly zjištěny informace jejíchž výsledky jsou podloženy provedeným výzkumem. Po prostudování výsledků jsou předneseny návrhy a doporučení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior when buying BMW vehicles in Renocar, a.s. in Brno. This work examines factors affecting consumers when buying vehicles. By researching and analyzing the database of customers of the selected company for a certain period, information was obtained whose results are supported by the research. After studying the results, suggestions and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/k67ra/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROVÁ, Tereza. \textit{Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/md62ne/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák