Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW – Tereza Petrová
Tereza Petrová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Consumer behavior when buying BMW vehicles
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW ve společnosti Renocar, a.s. v Brně. Tato práce zkoumá faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu vozidel. Výzkumem a analýzou databáze zákazníků vybrané společnosti za určité období, byly zjištěny informace jejíchž výsledky jsou podloženy provedeným výzkumem. Po prostudování výsledků jsou předneseny návrhy a doporučení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior when buying BMW vehicles in Renocar, a.s. in Brno. This work examines factors affecting consumers when buying vehicles. By researching and analyzing the database of customers of the selected company for a certain period, information was obtained whose results are supported by the research. After studying the results, suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k67ra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade