Úvodní online kampaň pro zvýšení prodejů e-shopu KittyTreasures.co – Štěpán Dolejší
Štěpán Dolejší
Bachelor's thesis
Úvodní online kampaň pro zvýšení prodejů e-shopu KittyTreasures.co
Introductory online campaign to increase sales for the e-shop KittyTreasures.co
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a analýzou online marketingové kampaně pro e- shop specializující se na produkty pro kočky, "KittyTreasures.co". Práce zkoumá efektivitu využití sociálních médií, Facebooku, Instagramu, pro zvýšení prodejů. Dále se věnuje implementaci a významu analytických nástrojů, jako jsou Google Analytics a Facebook Pixel, pro sledování výkonnosti kampaní. Práce navrhuje …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the design and analysis of an online marketing campaign for an e-commerce site specializing in cat products, "KittyTreasures.co". The work examines the effectiveness of using social media, such as Facebook and Instagram, to increase sales. It also addresses the implementation and significance of analytical tools like Google Analytics and Facebook Pixel for tracking campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Peter Červinka
- Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Návrh reklamní strategie pro vybranou společnost
Adéla Prokschová -
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Tereza Ranochová -
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Dominika Paskerová