Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou – Bc. Filip Fandl
Bc. Filip Fandl
Diplomová práce
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů na trhu s módou
Anotace:
Fandl, F. Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce je zaměřena na problematiku chatbotů na trhu s módou. Cílem je vyhodnotit faktory působící na ochotu spotřebitelů komunikovat s chatboty při nákupu oblečení, bot nebo doplňků a zjistit, jak tahle technologie působí na nákupní rozhodování. Výsledky diplomové …víceAbstract:
Fandl, F. Online sales support via chatbots in the fashion market. Thesis. Brno: Men- del University, 2021. The diploma thesis deals with the issue of chatbots in the fashion industry. The aim is to evaluate factors that affect the willingness of consumers to communicate with chatbots during buying clothes, shoes or accessories and to find out how this technology affects purchasing decisions. The result …víceAbstract:
Fandl, F. Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou. Dip- lomová práca. Brno: Mendelova Univerzita v Brne, 2021. Diplomová práca sa zoberá problematikou chatbotov na trhu s módou. Cieľom je vyhodnotiť faktory, ktoré pôsobia na ochotu spotrebiteľov komunikovať s chat- botmi pri nákupe oblečenia, topánok alebo doplnkov a zistiť, ako táto technológia pôsobí na nákupné rozhodovanie …víceKlíčová slova
podpora prodeje chatbot technologie trh s módou online nakupování umělá inteligence zákaznická podpora
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Chatbot technológia v odvetví maloobchodu s výrobkami pre kultúrny rozhľad
Barbara Bielokostolská -
Valuation of a Company in the Online Shopping Industry
Yiru Wang -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Katarína Mészárosová -
Podpora predaja v gastronomii
Richard Bielik -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Marián Tarcala