Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti – Klaudia Olejníková
Klaudia Olejníková
Diplomová práce
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti, konkrétně je práce zaměřena na společnost Heureka Group. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a následně navrhnout účinná řešení, která povedou ke zlepšení výsledků PPC kampaní. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na představení hlavních pojmů a principů spojených s marketingem, komunikačním mixem, online …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on optimizing the performance of PPC ads in a selected company, specifically, the work is focused on the Heureka Group company. The main goal of the work is to analyze and subsequently propose effective solutions that will lead to the improvement of the results of PPC campaigns. The theoretical part of the thesis focuses on the presentation of the main concepts and principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLEJNÍKOVÁ, Klaudia. \textit{Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mdnv5s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta