Mgr. Tomáš HERMANN

Master's thesis

Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

Proposal of communicating strategy during launching new product on the market
Abstract:
Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C {--} Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování …more
Abstract:
We can communicate in various ways and various forms. We communicate differ-ently within our family or friends, differently at work. Entirely different is then communi-cation in the reseller market, known under the abbreviation B2B (Business-to-business). As well as customers of consumer market (B2C {--} Business-to-customers), even customers of the reseller market have from organizations point of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Accessible from:: 2. 5. 2010
Identifier: 7583

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HERMANN, Tomáš. Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.