Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh – Mgr. Tomáš HERMANN
Mgr. Tomáš HERMANN
Master's thesis
Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Proposal of communicating strategy during launching new product on the market
Abstract:
Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C {--} Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování …moreAbstract:
We can communicate in various ways and various forms. We communicate differ-ently within our family or friends, differently at work. Entirely different is then communi-cation in the reseller market, known under the abbreviation B2B (Business-to-business). As well as customers of consumer market (B2C {--} Business-to-customers), even customers of the reseller market have from organizations point of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Accessible from:: 2. 5. 2010
Identifier:
7583
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERMANN, Tomáš. \textit{Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mdwja3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HERMANN, Tomáš. Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o.
Tereza Matějová -
Vliv světové hospodářské krize na velkoobchod Makro Cash & Carry v ČR
Gabriela Hrochová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda