Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh – Mgr. Tomáš HERMANN
Mgr. Tomáš HERMANN
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Proposal of communicating strategy during launching new product on the market
Anotace:
Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C {--} Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování …víceAbstract:
We can communicate in various ways and various forms. We communicate differ-ently within our family or friends, differently at work. Entirely different is then communi-cation in the reseller market, known under the abbreviation B2B (Business-to-business). As well as customers of consumer market (B2C {--} Business-to-customers), even customers of the reseller market have from organizations point of …víceKlíčová slova
Trh B2B komunikace marketingový mix cílová skupina kampaň elektrotechnika velkoobchod OEZ.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Zveřejnit od: 2. 5. 2010
Identifikátor:
7583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANN, Tomáš. Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikačního mixu společnosti Eaton Elektrotechnika s.r.o.
Tereza Matějová -
Vliv světové hospodářské krize na velkoobchod Makro Cash & Carry v ČR
Gabriela Hrochová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda