Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa – Ing. Monika Masojídková
Ing. Monika Masojídková
Bakalářská práce
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Progress in Bata’s Corporate Design
Anotace:
Práce popisuje krátce všechny základní prvky Corporate Identity s hlavním zaměřením na Corporate Design. Je zde uvedena historie Corporate Designu a jeho stavební kameny. Práce analyzuje téměř stoletý vývoj Corporate Designu společnosti Baťa od jeho vzniku v roce 1911 až do současnosti. Je zde zmapováno jaký firemní design firma používala ve svých počátcích a jak se v průběhu vývoje společnosti její …víceAbstract:
My Bachelor thesis describes shortly all basic parts of Corporate Identity with the main focus on Corporate Design. I monitor the history of Corporate design and its components. The thesis analyses almost 100 years development of Baťa Corporate Design from 1911 till the present. It is recorded what Corporate Design the company used at the beginning and how the design has been changing during the Baťa …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vyduf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná