Ing. Tomáš Martykán

Master's thesis

Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP

Inovation - Tool of competitve strength SMC
Abstract:
Diplomová práce se zabývá působením inovací na produkt, brand management a propagaci. Zkoumá je jako nejvýznamnější elementy ovlivňující prodejnost produktu. Pro prakticko-analytickou část je použit program MBA na Vysoké škole finanční a správní, o.p.s. První kapitola teoretické části vysvětluje definice Invence, Inovace a ty nadále rozvíjí z hlediska rizik, ekonomické koncepce, role v podnikání, chování …more
Abstract:
The Diploma thesis focuses on innovation with effect on product, brand management and promotion. They are considered the most important elements affecting sales of the product. For practical-analytical part its used the MBA program as a product offered by Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. The first chapter of the theory section contains definitions of invention and innovation. The terminology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Reader: Ing. Jiří Zahrádka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní