Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP – Ing. Tomáš Martykán
Ing. Tomáš Martykán
Master's thesis
Inovace - nástroj konkurenceschopnosti MSP
Inovation - Tool of competitve strength SMC
Abstract:
Diplomová práce se zabývá působením inovací na produkt, brand management a propagaci. Zkoumá je jako nejvýznamnější elementy ovlivňující prodejnost produktu. Pro prakticko-analytickou část je použit program MBA na Vysoké škole finanční a správní, o.p.s. První kapitola teoretické části vysvětluje definice Invence, Inovace a ty nadále rozvíjí z hlediska rizik, ekonomické koncepce, role v podnikání, chování …moreAbstract:
The Diploma thesis focuses on innovation with effect on product, brand management and promotion. They are considered the most important elements affecting sales of the product. For practical-analytical part its used the MBA program as a product offered by Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. The first chapter of the theory section contains definitions of invention and innovation. The terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jbka5/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Jiří Zahrádka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha