Brand characters` influence on perceived brand personality – Nikol Peterská
Nikol Peterská
Diplomová práce
Brand characters` influence on perceived brand personality
Vliv maskotů značky na vnímanou osobnost značky
Anotace:
Výhody pozitivně přijímané osobnosti značky z ní učinily hlavní zaměření branding strategií. Používání antropomorfismu k ovlivnění osobnosti značky je také celosvětově na vzestupu. Tato práce se proto zabývá odhalováním vztahu mezi maskoty značek (postavy představují značky) a vnímanou osobností značek. Vedlejší cíle práce zahrnují posouzení vlivu humoru a nostalgie na tento vztah. Hlavní částí výzkumu …víceAbstract:
The appeals of a favourable brand personality have made brand personality a core focus of branding strategies. The usage of anthropomorphism to affect brand personality is also on the rise globally. This thesis therefore concerned itself with uncovering the relationship between brand characters and perceived brand personality with secondary objectives including assessing the mediating influence of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha -
Tvorba brandu a branding
Karolína Nowá -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Tomáš Kolder