Bc. Monika Příhodová

Master's thesis

Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour

Marketing Strategy of Travel Agency Tipatour
Abstract:
Diplomová práce pojednává o tématu marketingová strategie. Navrhuje zlepšení cestovní kanceláři Tipatour. Cílem navrhovaných zlepšení je zvýšení prodeje služeb a tím i následné zvýšení tržeb. V diplomové práci lze nalézt jednotlivá opatření či zlepšení týkající se online i offline reklamy. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která vysvětluje jednotlivé pojmy a analýzy z oblasti …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing strategy. He proposes improvements to the Tipatour travel agency. The aim of the proposed improvements is to increase sales of services and thus a subsequent increase in sales. In the diploma the-sis you can find individual measures or improvements related to online and offline advertising. The work is divided into three parts. The first part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Příhodová, Monika. Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe