Vítězslav Joura

Doctoral thesis

Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin

Marketing strategies and their aplication on the czech market of building products with focus on buying behaviour on the market of roofing materials
Abstract:
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele …more
Abstract:
This thesis deals with marketing used on the Czech market of roofing products and with all aspects of consumers' behavior during the choosing and roofing of the roof. Czech roofing market is a global mixture of many inter-relations among different distribution channels on the production and selling part on one hand and specifying and installing part on the other hand. The thesis deals with also all …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2011
  • Supervisor: Vladimír Chalupský
  • Reader: Vojtěch Koráb, Vít Kutnar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28780