Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin – Vítězslav Joura
Vítězslav Joura
Doctoral thesis
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Marketing strategies and their aplication on the czech market of building products with focus on buying behaviour on the market of roofing materials
Anotácia:
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele …viacAbstract:
This thesis deals with marketing used on the Czech market of roofing products and with all aspects of consumers' behavior during the choosing and roofing of the roof. Czech roofing market is a global mixture of many inter-relations among different distribution channels on the production and selling part on one hand and specifying and installing part on the other hand. The thesis deals with also all …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28780
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedúci: Vladimír Chalupský
- Oponent: Vojtěch Koráb, Vít Kutnar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOURA, Vítězslav. \textit{Marketingové strategie a~jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin}. Online. Dizertačná práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/me9pwc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28780
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
Orkhan Rza -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Finanční analýza společnosti Stora Enso Wood Products s.r.o. ve Ždírci a Plané
Pavla Ptáčková -
Influence of modern SW products usage on company management
Vladislav Mikhailov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Assessment of ozone and solar ultraviolet radiation near the edge of southern polar vortex using ground-based and satellite data products
Klára Čížková