Vstup firmy na zahraniční trhy – Ing. Radek Pivoňka, B.Sc.
Ing. Radek Pivoňka, B.Sc.
Diplomová práce
Vstup firmy na zahraniční trhy
Entry to the foreign market
Anotace:
Hlavním předmětem práce je objasnit principy fungování mezinárodního obchodu, zejména pak vystihnout klíčové prvky při vstupu obchodní společnosti na pole mezinárodního podnikání. Teoreticky pojatá část diplomové práce je zaměřena zprvu na základní informace orientující se na vymezení významu a smyslu mezinárodních obchodních transakcí, objasnění strategie a plánování včetně příslušných rizik, která …víceAbstract:
The main objective of this project is to clarify the principles of international trade, especially to capture the key elements of the company in entering the field of international business. Theoretical part of the thesis is aimed on the basic information focusing on defining the meaning and importance of international business transactions, clarifying strategy and planning, including the risks that …víceKlíčová slova
Analýza dovoz formy vstupu na trhy mezinárodní marketing průzkum trhu rizika vstupu strategie vstupu vývoz zahraniční obchod zahraniční trhy. Analysis import forms of entry to markets international marketing market research the risks of entry entry strategies to foreign markets export foreign trade foreign market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t26o9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Josef Novák
- Oponent: Ing. Jan Bartoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Identifying and Quantifying High Probability Trading Strategies in the stock market/Forex/indexes/ETFs: Key Success factors
Vadym Hedzyk -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Production relocation and foreign markets expansion analysis - a case study
Karina Pak -
Helping a Football Company to penetrate Foreign Markets: defining an International Development Strategy
Patrik Vala -
Výnosnost a rizikovost přímých zahraničních investic na emerging markets
Martin Roháček