Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků) – Bc. Robert Harvalík
Bc. Robert Harvalík
Bachelor's thesis
Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)
System proposal for marketing management in the company (application of modern elements)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingového řízení podniku. Toto téma je velmi důležité pro jakékoliv podniky, které se snaží na trhu uspět a mají zájem aplikovat marketingové prvky ve své firmě. Zaměřuje se hlavně na moderní prvky marketingového řízení, marketingový mix či swot analýzu. Cílem bakalářské práce je zpracovat problematiku marketingového řízení ve firmě a na praktickém příkladu ilustrovat …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of enterprise marketing management. This topis is very important for any businesses that are trying to succeed on the market and are interested in applying marketing elements in their companies. It mainly focuses on modern elements of marketing management, the marketing mix or swot analysis. The aim of this bachelor thesis is to treat the issue of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xp6st/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
Barbora GALLOVÁ -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák