Bc. Robert Harvalík

Bachelor's thesis

Návrh systému marketingového řízení podniku (aplikace moderních prvků)

System proposal for marketing management in the company (application of modern elements)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingového řízení podniku. Toto téma je velmi důležité pro jakékoliv podniky, které se snaží na trhu uspět a mají zájem aplikovat marketingové prvky ve své firmě. Zaměřuje se hlavně na moderní prvky marketingového řízení, marketingový mix či swot analýzu. Cílem bakalářské práce je zpracovat problematiku marketingového řízení ve firmě a na praktickém příkladu ilustrovat …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of enterprise marketing management. This topis is very important for any businesses that are trying to succeed on the market and are interested in applying marketing elements in their companies. It mainly focuses on modern elements of marketing management, the marketing mix or swot analysis. The aim of this bachelor thesis is to treat the issue of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní