Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad – Mgr. Martina Richterová
Mgr. Martina Richterová
Diplomová práce
Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad
Anotace:
Diplomová práce "Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad" se zabývá analýzou edukačního média, a to konkrétně učebními soubory "Start mit Max" (1. a 2. díl) a "Spaß mit Max" (1. a 2. díl). Práce se zaměřuje především na jejich celkovou koncepci, způsob práce s jazykovými prostředky a na dovednosti, které jsou zde utvářeny …víceAbstract:
The diploma work "Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad" deals with the analysis of teaching materials, namely with "Start mit Max" (1st and 2nd part) a "Spaß mit Max" (1st and 2nd part). The diploma concentrates mainly on the conception of the coursebooks and their supplementary materials, on the presentation and practising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u1qu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RICHTEROVÁ, Martina. \textit{Analyse von Lehrwerken ''Start mit Max'' und ''Spaß mit Max'', ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/meju5n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Question as a Cross-Examination Strategy to Discredit a Witness: A Linguistic Analysis of the Defamation Case Johnny Depp V. Amber Heard
Karin Nestešová -
Srovnání vybraných ruských a českých lidových pohádek ze sbírek A. N. Afanasjeva a K. J. Erbena
Tereza Poledníková -
Rodiné vztahy v románech Pýcha a Předsudek a Rozum a Cit Jane Austenové
Eliška Čadová -
Komparace deklinačních systémů ruských a českých maskulin a neuter (s přihlédnutím ke stavu ve staroslověnštině, běloruštině a bulharštině)
Alena Danyiová -
Filmové vzdělávací programy pro ZŠ: České historické filmy jako edukační prostředek
Linda Petrášová