Marketingová strategie salonu Beauty Lounge – Bc. Quynh Huong Giangová
Bc. Quynh Huong Giangová
Diplomová práce
Marketingová strategie salonu Beauty Lounge
Marketing strategy of salon Beauty Lounge
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhotovení marketingové strategie nové vznikajícího salónu Beauty Lounge. Hlavního cíle bude dosaženo pomocí cílů dílčích: Prvním dílčím cílem práce je vypracování podrobné literární rešerše zkoumané problematiky za pomoci studia současné tuzemské i zahraniční literatury týkající se marketingových strategií vstupů na nové trhy. Druhým dílčím cílem práce je pak provedení …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a marketing strategy for the new emerging salon Beauty Lounge. The main goal will be achieved through sub-goals: The first partial goal of the work is to develop a detailed literary search of the researched issues with the help of the study of current domestic and foreign literature concerning marketing strategies for entering new markets. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová