Bc. Pavla KRUTÍLKOVÁ

Bakalářská práce

Fair trade v marketingových komunikacích

Fair trade in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o novém, rostoucím konceptu Fair Trade. Teoretická část analyzuje problematiku CRS, zeleného marketingu, marketingových komunikací i globálních problémů. Praktická část se zabývá historií Fair trade a principy jeho fungová-ní. Analyzuje, jaké stojí před Fair trade limity a výzvy. Hlavní část praktické části je věnována Fair trade v marketingových komunikacích, a to ve světe …více
Abstract:
This bachelor thesis is about a new, growing concept of Fair trade. The theoretical part analyzes a problem of CSR, green marketing, marketing communications and also global problems. Practical part includes the history of Fair trade and the basic principles of its function. It analyzes what are the limits and challenges of Fair trade. Main part of the practical part is dedicated to Fair trade in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7466

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUTÍLKOVÁ, Pavla. Fair trade v marketingových komunikacích. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace