Fair trade v marketingových komunikacích – Bc. Pavla KRUTÍLKOVÁ
Bc. Pavla KRUTÍLKOVÁ
Bachelor's thesis
Fair trade v marketingových komunikacích
Fair trade in marketing communications
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o novém, rostoucím konceptu Fair Trade. Teoretická část analyzuje problematiku CRS, zeleného marketingu, marketingových komunikací i globálních problémů. Praktická část se zabývá historií Fair trade a principy jeho fungová-ní. Analyzuje, jaké stojí před Fair trade limity a výzvy. Hlavní část praktické části je věnována Fair trade v marketingových komunikacích, a to ve světe …viacAbstract:
This bachelor thesis is about a new, growing concept of Fair trade. The theoretical part analyzes a problem of CSR, green marketing, marketing communications and also global problems. Practical part includes the history of Fair trade and the basic principles of its function. It analyzes what are the limits and challenges of Fair trade. Main part of the practical part is dedicated to Fair trade in marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7466
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTÍLKOVÁ, Pavla. Fair trade v marketingových komunikacích. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová