Dílčí marketingová strategie vybraného produktu bankovní instituce – Lucie Kropáčová
Lucie Kropáčová
Bakalářská práce
Dílčí marketingová strategie vybraného produktu bankovní instituce
The partial marketing strategy of selected product banking institutions
Anotace:
Analýza krizových jevů a nápravná opatření v ČS.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.