Ing. Ondřej Friedrich

Master's thesis

Marketingový plán podniku a hodnocení jeho efektivnosti

A company marketing plan and the evaluation of it's effectiviness
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu podniku a hodnocení jeho efektivnosti. Konkrétně jsem se zaměřil na trh B2B v segmentu informačních technologiích. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V teoreticko-metodologické části jsem charakterizoval jednotlivé části obecného marketingového plánu se zaměřením na uvedený tržní sektor a …more
Abstract:
The object of this dissertation is the draft of a company marketing plan and the evaluation of its effectiveness. I particularly focused on the B2B market in the segment of information technologies. The dissertation is divided into two main parts a theoretical-methodological part and a practical one. Focusing on the above-mentioned market sector and field in the concept of the strategic marketing process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Mgr. Miroslav Vaverka, PMP

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance