Milena Zdeňková

Bachelor's thesis

Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka

Abstract:
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2008
  • Supervisor: Radim Vlček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7236