Pedagogické přístupy k žákům s koktavostí – Ing. Karolína Machová
Ing. Karolína Machová
absolventská práce studenta CŽV
Pedagogické přístupy k žákům s koktavostí
Pedagogical Approaches to Children with Stuttering
Anotácia:
Závěrečná práce pojednává o problematice koktavosti jako poruchy řeči v prostředí výuky žáků základní případně střední školy. Je určena především pedagogům, ale i všem ostatním, kteří mají o danou problematiku zájem. Z části se věnuje obecné problematice komunikačních poruch, větší část je pak věnována rozboru koktavosti z mnoha hledisek (etiologie, patogeneze, diagnostiky, terapie, …). Čerpá přitom …viacAbstract:
The final work deals with the issue of stuttering as a speech disorder in the teaching environment of primary or secondary school pupils. It is intended primarily for teachers, but also for all others who are interested in the issue. In part, it deals with the general issue of communication disorders, the larger part is devoted to the analysis of stuttering from many perspectives (etiology, pathogenesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
- Oponent: Jarmila Klugerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOVÁ, Karolína. \textit{Pedagogické přístupy k žákům s koktavostí}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institute of Education and Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mfw7tt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and Communicationceloživotní / odbor:
Extension course / Study for Teaching Vocational Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Koktavost z pohledu dospělé osoby s balbuties
Lucie Prášková
Názov
Vložil
Vložené
Práva