Bc. Nikola Chaloupková

Master's thesis

Benefit Assessment of a Self-Designed Coursebook

Benefit Assessment of a Self-Designed Coursebook
Anotácia:
Diplomová práce s názvem „Zhodnocení výhod vlastně-vytvořené učebnice“ se zabývá tématem vlastně-vytvořených učebnic v prostředí jazykových škol, a zda takový materiál může poskytnout určité výhody v porovnání s komerčně vydávanými učebnicemi. Tato práce analyzuje a porovnává aspekty dvou učebnic na základě vybraných kritérií s cílem zjistit, zda vytváření vlastní učebnice stojí za to úsilí. Teoretická …viac
Abstract:
The diploma thesis titled “Benefit Assessment of a Self-Designed Coursebook” deals with the matter of self-designed coursebooks in a language school environment and whether such material may provide any benefits compared to a commercially published coursebooks. The thesis analyses and compares aspects of two coursebooks based on a list of set criteria with the aim to determine whether designing own …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2021
  • Vedúci: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training