Spezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Ära – Bc. Anna ZAPOMĚLOVÁ
Bc. Anna ZAPOMĚLOVÁ
Diplomová práce
Spezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Ära
Specifics of foreign language teaching in the post-communicative period
Abstract:
Foreign language teaching is currently undergoing major changes. The focus on the development of intercultural communication competence as the main objective of foreign language teaching is extended by new concepts of teaching focused at the pupil and the development of his individual multilingualism. The pragmatically focused communication method is slowly alternating with the so-called post-method …víceAbstract:
Výuka cizích jazyků prochází v současné době velkými změnami. Zaměření na rozvoj interkulturní komunikační kompetence coby hlavního cíle cizojazyčné výuky je rozšiřováno o nové koncepty výuky zaměřené na žáka a na rozvoj jeho individuální mnohojazyčnosti. Komunikační pragmaticky zaměřená metoda je pomalu střídána tzv. postkomunikačním obdobím, v němž dochází k pozměněné formulaci cílů výuky cizích …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPOMĚLOVÁ, Anna. \textit{Spezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Ära}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/mg2i5t/.
Jak správně citovat práci
ZAPOMĚLOVÁ, Anna. Spezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Ära. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJn-NJn
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková -
Role učitele na prvním stupni a řešení výchovných potíží
Adéla Svojanovská -
Komunikační role učitele a její specifika v obcích Jehnice, Jundrov, Komín a Líšeň na přelomu 19. a 20. století
Gabriela Patočková -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
Prožitková terapie v rámci kurzů, aktivit v přírodě a její role v prevenci u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Robert Chytrý
Název
Vložil
Vloženo
Práva