Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky – Mgr. Bc. Ivana Melichárková
Mgr. Bc. Ivana Melichárková
Diplomová práce
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Socialization of children with behavioural disorder on the basis of deprivation syndrom and ADHD during obligatory school attendance
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace žáka s poruchou chování, deprivačním syndromem, ADHD a poruchami učení.Abstract:
This final work is focused on the issue of the integration of students with behaviour disorders, deprivation syndrom, ADHD and with various learning disorders.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5m0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELICHÁRKOVÁ, Ivana. \textit{Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mgaqa7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Treatment rehabilitation plan and procedure in patients with algic spine syndrome
Sadeghi Sadeghi -
Syndrom ADHD, individuální vzdělávací plán pro dítě předškolního věku s ADHD
Galina Srpová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Pedagogické, právní a ekonomické aspekty inkluze v českém školském zákoně
Tomáš Procházka -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ