Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky – Mgr. Bc. Ivana Melichárková
Mgr. Bc. Ivana Melichárková
Master's thesis
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Socialization of children with behavioural disorder on the basis of deprivation syndrom and ADHD during obligatory school attendance
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace žáka s poruchou chování, deprivačním syndromem, ADHD a poruchami učení.Abstract:
This final work is focused on the issue of the integration of students with behaviour disorders, deprivation syndrom, ADHD and with various learning disorders.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j5m0y/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELICHÁRKOVÁ, Ivana. \textit{Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mgaqa7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Treatment rehabilitation plan and procedure in patients with algic spine syndrome
Sadeghi Sadeghi -
Syndrom ADHD, individuální vzdělávací plán pro dítě předškolního věku s ADHD
Galina Srpová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Pedagogické, právní a ekonomické aspekty inkluze v českém školském zákoně
Tomáš Procházka -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ