Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005. – Tereza HUBENÁ
Tereza HUBENÁ
Bachelor's thesis
Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.
Position of German Language in Kindergartens and Elementary schools in the Děčín Region and the development trends after 2005.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to chart evolution, situation and scheme of teaching of German language in Děčín area, mainly after 2005, in the pre-school and primary educational establishments. The research focus is given to factors influencing the developmental tendencies in teaching the German language. During the research, following sources have been examined: information and data obtained …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat vývoj, postavení a podobu německého jazyka ve výuce na Děčínsku, a to jak v rámci předškolních vzdělávacích zařízeních, tak na prvním a druhém stupni základních škol, zejména pak po roce 2005. Pozornost je dále soustředěna na faktory ovlivňující vývojové tendence ve výuce německého jazyka. Potřebné informace byly získány zejména v právních předpisech platných …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Mgr. Eva Krovová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBENÁ, Tereza. \textit{Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mghka4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBENÁ, Tereza. Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Intercultural German Studies
Theses on a related topic
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová