Viktor Horáček
Bakalářská práce
3D Software pro návrh RPG her
Software for story designing of 3D RPG games
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a vývoj aplikace, sloužící k vytváření statické trojrozměrné scény a dějové linie s následnou možností hraní vytvořeného návrhu. Tvorba scény je možná pomocí vytvořených nástrojů pro editaci terénu, post procesorových efektů a podnebí v uživatelsky přívětivém rozhraní. Příběh je vytvořen a vyprávěn formou textových oken, které se budou zobrazovat při interakci …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis and development of an application, which is used to create a static three-dimensional scene and a storyline with the subsequent possibility of playing the created design. Scene creation is possible with the tools created for terrain editing, post processor effects and climate in a user friendly interface. The story is created and narrated in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11133
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Filip Malý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
Tereza Poledníková -
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Jitka Grossmannová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
Marcela Pernicová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva