Akvizice jazyka u dětí se sluchovým postižením – Klára BEDNÁŘOVÁ
Klára BEDNÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Akvizice jazyka u dětí se sluchovým postižením
Language Acquisition for Children with Hearing Impairments
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je hodnocení zařazení Quiet booku do procesu akvizice u dětí se sluchovým postižením. V teoretické části se věnujeme sluchovému postižení, akvizici jazyka a komunikačním metodám, rodině dítěte se sluchovým postižením a jeho socializaci a službě rané péči u dětí se sluchovým postižením. Praktická část je věnována výrobě Quiet booku, jeho zařazení do praxe a následná …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate the Quiet book's inclusion in the process of acquisition of children with hearing impairment. In the theoretical part we deal with hearing impairment, acquisition of language and communication methods, the family of a child with hearing impairment and its socialization, and early childhood care in children with hearing impairment. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘOVÁ, Klára. Akvizice jazyka u dětí se sluchovým postižením. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Jazyk básníka jako jazyk divadla. Potenciální scéničnost v textu Lorcovy Krvavé svatby
Eliška Houserová
Název
Vložil
Vloženo
Práva