Marketing města Lokte se zaměřením na význam motokrosového areálu "Loketské serpentiny" – Michaela ŠTOLLOVÁ GRÁFOVÁ
Michaela ŠTOLLOVÁ GRÁFOVÁ
Bakalářská práce
Marketing města Lokte se zaměřením na význam motokrosového areálu "Loketské serpentiny"
Marketing of Loket Centred on the Signification of the Motocross Area: "Loket Serpentines"
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketing města Lokte se zaměřením na význam motokrosového areálu Loketské serpentiny. Cílem práce je analyzovat marketing města Lokte, jeho základní a strategické oblasti a úkoly, stávající problémy, silné a slabé stránky a zhodnotit přínos motokrosového areálu ?Loketské serpentiny? pro město a jeho obyvatele, přičemž zvláštní důraz bude kladen na význam propagace …víceAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is the marketing of the town Loket, focused od the Signification of the Motocross Area: ?Loket Serpentines?. The aim is to analyze the marketing of Loket, its fundamental and strategic areas and tasks, the existing problems, strengths and weaknesses and to evaluate the contribution of motocross area ?Loket Serpentines? fot the city and its inhabitants, with particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOLLOVÁ GRÁFOVÁ, Michaela. \textit{Marketing města Lokte se zaměřením na význam motokrosového areálu ''Loketské serpentiny''}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mgn3q9/.
Jak správně citovat práci
ŠTOLLOVÁ GRÁFOVÁ, Michaela. Marketing města Lokte se zaměřením na význam motokrosového areálu "Loketské serpentiny". Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová -
Marketing a propagace měst a obcí
Markéta Loušová -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd -
Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
Nikola VONKOVÁ -
Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči
Barbora TRNKOVÁ -
Motokros jako volnočasová aktivita
Hana Bariová -
Motivace skupiny mladých lidí ve věku 21-25 let k provozování vybraného rizikového sportu (silniční motorky a motokros)
Jan ŠENEKL -
Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
Petra Sehnalová Čermáková