Alina Di

Master's thesis

Marketing and the media in the new economy

Marketing and the media in the new economy
Anotácia:
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce …viac
Abstract:
For the last couple of decades marketing and the media have been successfully cooperating together hand in hand improving business management around the world and setting new goals for companies to reach. Innovations in both areas have challenged current world of business and developed new approaches to theories of profitable companies. One of the main goals of coordination of media and marketing is …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Dagmar Skokanova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28462

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities