Marketing and the media in the new economy – Alina Di
Alina Di
Master's thesis
Marketing and the media in the new economy
Marketing and the media in the new economy
Anotácia:
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce …viacAbstract:
For the last couple of decades marketing and the media have been successfully cooperating together hand in hand improving business management around the world and setting new goals for companies to reach. Innovations in both areas have challenged current world of business and developed new approaches to theories of profitable companies. One of the main goals of coordination of media and marketing is …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Dagmar Skokanova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Nová – digitální – ekonomika a její dopad na současný trh se zaměřením na kryptoměny
Alexander Russanow -
Ekonomika ekosystémů z pohledu nových technologií
Pavel Suchý -
Nový Zéland: ekonomika a postavení na mezinárodním trhu cestovního ruchu
Tereza Hrychová -
Nová ekonomika a její ekonomické a regionální aspekty
Tomáš Lelek -
New Economy
Petr Ševčík -
Paralelní ekonomika: kryptoměny, soukromí a decentralizace obchodu v éře nových médií
Jan Netolička -
Corporate social responsibility - new ethics?
Markéta Šenková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac