Alina Di

Master's thesis

Marketing and the media in the new economy

Marketing and the media in the new economy
Abstract:
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce …more
Abstract:
For the last couple of decades marketing and the media have been successfully cooperating together hand in hand improving business management around the world and setting new goals for companies to reach. Innovations in both areas have challenged current world of business and developed new approaches to theories of profitable companies. One of the main goals of coordination of media and marketing is …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2011
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Dagmar Skokanova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28462