Alina Di
Master's thesis
Marketing and the media in the new economy
Marketing and the media in the new economy
Abstract:
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce …moreAbstract:
For the last couple of decades marketing and the media have been successfully cooperating together hand in hand improving business management around the world and setting new goals for companies to reach. Innovations in both areas have challenged current world of business and developed new approaches to theories of profitable companies. One of the main goals of coordination of media and marketing is …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28462
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Dagmar Skokanova
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Nová – digitální – ekonomika a její dopad na současný trh se zaměřením na kryptoměny
Alexander Russanow -
Ekonomika ekosystémů z pohledu nových technologií
Pavel Suchý -
Nový Zéland: ekonomika a postavení na mezinárodním trhu cestovního ruchu
Tereza Hrychová -
Nová ekonomika a její ekonomické a regionální aspekty
Tomáš Lelek -
New Economy
Petr Ševčík -
Paralelní ekonomika: kryptoměny, soukromí a decentralizace obchodu v éře nových médií
Jan Netolička -
Corporate social responsibility - new ethics?
Markéta Šenková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac