Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ – Bc. Lucie BUCHTOVÁ
Bc. Lucie BUCHTOVÁ
Diplomová práce
Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ
Non-verbal communication in Czech language lessons at the lower secondary school
Anotace:
Předkládaná diplomová práce má čtenáři přiblížit problematiku týkající se povědomí žáků 2. stupně ZŠ o neverbálních projevech a jejich schopnosti rozpoznávat podle těchto projevů, jak se ostatní cítí. Teoretická část je věnována komunikaci obecně, neverbální komunikaci a komunikaci pedagogické. Blíže charakterizovány jsou jednotlivé neverbální prostředky. V teoretické části jsou dále popsány také emoce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of knowledge of non-verbal signals of the lower secondary school students and the ability to recognise their feelings based on these signals. The theoretical part is devoted to communication in general, non-verbal communication and also pedagogical communication. Non-verbal signals are described in more detail. Moreover, this part includes the description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUCHTOVÁ, Lucie. Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Učebnice jako prostředek pedagogické komunikace
Josef HEFKA -
Komunikace dětí se syndromem ADHD ve školním prostředí
Petra BOČKOVÁ -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ -
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Erika Matysková -
Pedagogická komunikace na střední odborné škole obchodní
Alena Smrčková -
Neverbální pedagogická komunikace v odborném výcviku na středních odborných učilištích
Tereza FESSLOVÁ -
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva