Strategické řízení regionální značky – Region Haná – Roman Vaňourek
Roman Vaňourek
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky – Region Haná
Management of the regional brand - Haná region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategické a marketingové řízení vybrané regionální značky. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a regionální chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin, výrobků a služeb.Abstract:
This dissertation work concerns a marketing management of a particular regional brand. The teoretical part describes the marketing - it´s research, the brand, the regional brand and customer´s behaviour. The practical part focuses on the survey - in a form of questioner. The target was to find out in what way the common customers react on the region mark of food garments and services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Název
Vložil
Vloženo
Práva